TOYO MATBAA MÜREKKEPLERİ GRUBUNUN FELSEFE SİSTEMİ

KURUMSAL FELSEFE
  • İnsan odaklı yönetim
KURUMSAL POLİTİKA
  • Toyo Mürekkep Grubu olarak, dünya çapında yaşamın ve kültürün zenginleştirilmesinde katkıda bulunan bir şirket olmak için çaba göstermekteyiz.
  • Dünya çapında insanların refah ve kültürüne katkıda bulunmak.
  • Yeni çağ için, yaşam tarzı değeri yaratmak.
  • ileri teknoloji, kaliteli ürünler ve hizmet sunmak.
YOL GÖSTERİCİ İLKELER
  • Müşteri güvenini ve memnuniyetini arttıran bilgi üretmek
  • Çalışanların kişisel hedeflerini gerçekleştirebileceği ortamı hazırlamak.
  • Toplum ve çevre ile uyum içinde sorumlu bir kurum çalışanı olarak hareket etmek.
  • Hissedarların haklarına saygı göstermek, hissedar değerini arttırmak ve şirketin toplam değerini geliştirmek.
For a Vibrant World
Untitled Document

TOYO MATBAA MÜREKKEPLERİ, TOYOINKGROUP İLE BİRLİKTE INTERPACK’A ÇIKARTMA YAPTI.

2017-07-30 23:44:14

BÜYÜTMEK İÇİN TIKLAYINIZ

TOYO MATBAA MÜREKKEPLERİ, TOYOINKGROUP İLE BİRLİKTE INTERPACK’A ÇIKARTMA YAPTI.

TOYOINK INTERPACK FUARINDAYDI

 

Dünyanın önde gelen mürekkep üreticileri arasında yer alan TOYOINKGROUP bünyesinde faaliyet gösteren TOYO Matbaa Mürekkepleri fuar süresi boyunca yeni ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.

 

4 – 10 Mayıs tarihleri arasında dünyadaki ambalaj ve basım endüstrini buluşturan Interpack Fuarı, Almanya’nın Düsseldorf şehrinde gerçekleşti.  TOYO Matbaa Mürekkepleri, TOYOINKGROUP çatısı altında bulunan diğer 6 şirket ile birlikte ziyaretçilerini ağırladı. Tüm şirketler “Etik Ambalaj Çözümleri ( Total Packaging Solution)” konsepti altında ürün gruplarını, 4 farklı panelden oluşan fuar stantında sergiledi.

 

 

Yakın Coğrafyasını ve Avrupa pazarını odağına alan TOYO Matbaa Mürekkepleri, güçlü ve yeni ürün serileriyle özenle hazırlandığı fuardan beklediği sonuçları elde etti. Özellikle Likit mürekkeplerde TOYOWIN, Sheet-Fed mürekkep serilerinde SMART, LIFE ve Metal Ambalaj Sistemlerinde UB BASE COAT ürünü ile sunduğu çözüm alternatiflerini iş ortakları ile paylaştı. Müşteri odaklı yaklaşımı, AR&GE yatırımları ve yenilikçi ürünleri ile yurt içi ve yurt dışı potansiyel iş ortaklarıyla kontak kuruldu.

 

 

TOYO Matbaa Mürekkepleri, 4 ayrı AR-GE departmanıyla, müşterilerinin ve sektörün değişen ihtiyaçlarına en hızlı çözümleri sunmak üzere çalışmalar yürütmektedir. Ar-Ge’ye Türkiye ortalamasının üzerinde yatırım yapan şirket, dünya markası bir grubun üyesi olmanın bilinci ile Avrupa ve yakın coğrafyada etkin rol oynayabilecek önemli iş birliklerinin adımını da bu fuarda atma fırsatı buldu. Özellikle, TOYOINKGROUP’un fuar süresi boyunca EB teknolojileri ile verdiği seminerler dikkat çekici olmasının yanında  katılımcılar tarafından beğeni aldı.

 

Dünyanın en büyük ambalaj fuarı olma özelliği taşıyan Interpack’a ülkemizden katılım oldukça fazlaydı. Katılımcı ülkeler arasında Türkiye 191 firma ile 4’üncü sırada yer alırken, ambalaj ve basım edüstrisine yönelik üretim yapan üreticilere de Türkiye pazarındaki potansiyeli göstermiş oldu. 

DİĞER HABERLER